Pravila poslovanja
Na početku Vas želimo izvjestiti da se Pravila poslovanja G1 KLUB odnose na Vaše obaveze u članstvu G1 kluba na slijedeći način:2 ) Čuvajte dokaze (račune ili zapis kod ovlaštenog servisera) o uredno izvršenim servisnim intervencijama na vozilu (redovnim i izvanrednim). Ukoliko nemate uredne tražene dokaze, G1 KLUB ima pravo odbiti popravak Vašeg vozila.
3) Korisnik produženog auto jamstva mora najkasnije u roku od 2 dana od nastanka kvara na vozilu obavijestiti G1 KLUB koja će vlasnika vozila uputiti u proceduru otklanjanja kvara na vozilu.
G1 KLUB neće snositi teret popravka vozila ako prethodno nije odobrio izvršenje popravka vozila prema predloženom radnom nalogu servisera.
Nije moguće ostvariti povrat troškova popravka vozika nastalih bez prethodnog odobrenja G1 KLUB-a.
Korisnik produženog auto jamstva za koji je prijavio kvar, suglasan je s korištenjem vozila u svrhu testiranja, zbog utvrđivanja stanja vozila i otklanjanja kvara.
4) Nikako i nikada se ne upuštajte u samostalno otklanjanje kvara na vozilu prije nego kontaktirate i konzultirate djelatnike G1 KLUBa. Ukoliko postupite suprotno od navedenog, G1 KLUB ima pravo odbiti popravak Vašeg vozila. Ukoliko o svom trošku popravite vozilo, G1 KLUB Vam neće izvršiti povrat sredstva uložih u popravak vozila.Nemojte zaboraviti da:
5) Pravo na Produženo auto jamstvo G1 KLUB ne pokriva nastale štetne događaje prvih 10 dana i prvih prijeđenih 1000 km od trenutka aktivacije prava na jamstvo.
6) Ukoliko ste kupili vozilo za koje ne postoji dokaz o izvršenom redovnom servisu izmjene ulja i filtera ulja, dužni ste isti napraviti najkasnije u roku od 5 radnih dana od preuzimanja vozila te čuvati ispravan dokaz (račun) o izvršenoj izmjeni.
Ispravan račun mora sadržavati slijedeće podatke: naznačena registarska oznaka vozila na koje se odnosi račun, datum izvršenja usluge, broj šasije, broj prijeđenih kilometara, te opis izvršenih radova i utrošenog materijala s kataloškim brojevima proizvođača. Ukoliko prilikom preuzimanja vozila u auto salonu ne postoji nikakav dokaz o servisnoj povijesti vozila, obavezno je potrebno napraviti izmjenu ulja i filtera ulja najkasnije u roku od 5 radnih dana te o tome sačuvati dokaz u vidu važećeg izdanog računa od strane ovlaštenog servisera ili G1 KLUB servisne mreže.
7) Zapisnik o primopredaji rabljenog vozila koji dobijete uz Pravo na produženo auto jamstvo prilikom kupovine vozila vas obavezuje na uredno održavanje vozila prema uputama navedenim u Zapisniku.
8) Obavezni ste održavati vaše vozilo prema protokolima koje propisuje proizvođač za svaku pojedinu marku vozila.
G1 KLUB Vas dodatno obavezuje na izmjene ulja i filtera ulja svakih max. prijeđenih 15000 kilometara ili jednom godišnje (što prije nastupi) u trajanju jamstva. Uz to, vozilo mora OBAVEZNO ispunjavati sve izvaredne servisne intervale (sve izvaredne izmjene ulja u mjenjaču,remenja,lanaca i ostalog..) prema preporukama i protokolima proizvođača za određenu marku vozila kako je navedeno u servisnoj knjižici.
Ukoliko je vozilo na hibridni pogon, uz servis je potrebna i dijagnostika hibridnog pogona, koja mora biti vidljiva na izdanom računu servisa.
Ukoliko Vaše vozilo proizvodi zvukove, škripanja i vibracije iz područja zupčastog remena ili lanca razvoda, isti ste dužni zamijeniti kako ne bi došlo do štete na vozilu. Ukoliko se utvrdi da niste reagirali na gore navedeno, G1 KLUB zadržava pravo odbiti realizaciju popravka.
Održavanje ispravnog stanja lanca razvoda i zupčastog remena spada u izvanredno i redovno održavanje vozila te je obaveza kupca vozila.
Održavanje mora biti obavljeno kod ovlaštenog servisera za marku vozila za koju je izdano produženo jamstvo ili u G1KLUB servisnoj mreži. Za svaku izvršenu aktivnost održavanja vozila potrebno je imati dokaz u vidu plaćenog računa, izdanog od strane servisera, kojeg prema potrebi G1KLUB može zatražiti na uvid.
9) Ukoliko vozilo u jamstvenom pokriću ima ugrađeni plinski pogon, kupac vozila je obavezan prijaviti postojanje plinske instalacije G1 KLUBU.Zvukovi , škripanja i vibracije koji ne utječu na normalnu upotrebu vozila ne smatraju se kvarom vozila te nisu predmet popravka.
Manja zamašćenost motora ili mjenjača brzina , tragovi curenja tekućina ne smatraju se kvarom i nisu predmet popravka vozila.
11) Kupili ste RABLJENO vozilo koje je netko vozio i održavao prije vas.12) Svako neovlašteno modificiranje softwaera motora, automatski ukida pravo na Produženo auto jamstvo G1 KLUBA
13) Ukoliko korisnik produženog jamstva za vrijeme trajanja produženog jamstva odluči prodati vozilo za koje je izdano jamstvo, produženo jamstvo ostaje vrijediti na vozilu do isteka jamstva uz preduvjet da se novi vlasnik vozila i budući korisnik produženog jamstva jave najkasnije u roku od 5 dana od dana preuzimanja vozila u poduzeće G1 KLUB. Nakon isteka navedenog roka, produženo jamstvo je nevažeće.
14) Ukoliko je na Vašem vozilu učinjen popravak koji uključuje popravak ili promjenu motora, popravak ili promjenu mjenjača ili neke od komponenti na čiji rad utječe potrošni materijal (ulja, filteri, maziva, rashladna tekućina, thermostat, ili neka komponenta iz domene potrošnog materijala, remenje i popratne komponente ili lanac razvoda i popratne komponente) dužni ste isti zamjeniti o vlastitom trošku. U tom slučaju Pravo na jamstvo vrijedi do isteka ugovorenog datuma trajanja Prava na jamstvo.
15) Sav potrošni i ostali materijal koji nije obuhvaćen pokrićem prava na jamstvo kao npr. gumena brtvila, maziva, tekućine, filteri, disk pločice, kočioni diskovi, kočione obloge i doboš bubnjevi , setovi zupčastog i mikro remenja te popratne komponente, setovi razvodnog lanca i popratne komponente, kvačila ( potisna košara, lamela kvačila, potisni ležaj kvačila- set kvačila ) – vrijedi za ručne i automatske mjenjače , svjećice, indukcijski svitak-bobina, grijači predgrijavanja, amortizeri , opruge, noseća ramena i spone ovjesa, nazubljena letva volana - ovjes vozila u cjelosti , akumulator, dodatne baterije hibridnog i električnog pogona, te ostali potrošni materijal nisu predmet iz jamstvenog pokrića, te trošak zamjene ulazi u odgovornost vlasnika vozila.
Ukoliko se odlučite da ne zamijenite dijelove koji utječu na rad komponenti iz domene potrošnog materijala, G1 KLUB zadržava pravo poništiti jamstvo na popravljenu ili ugrađenu komponentu ili na jamstvo u cjelosti.
16) Ukoliko Vaše vozilo tijekom rada troši motoo ulje, G1 KLUB priznaje potrošnju motornog ulja kao kvar ukoliko je potrošnja ulja veća ili jednaka od 0.5 litre potrošenog motornog ulja unutar 1000 prijeđenih kilometara.Potrošnja ulja se dijagnosticira unutar servisne mreže G1 KLUB, dolijevanjem ulja na maksimum, te kontrolom nakon 1000 prijeđenih kilometara.
Opći uvjeti poslovanja
Članak 1.
Nosioc proizvoda za koordinaciju produzenog auto jamstva je poduzeće G1 KLUB KOORDINACIJA d.o.o ,Unska cesta 2c iz Zagreba( u daljnjem tekstu G1 KLUB).
Ovaj proizvod se odnosi na vozila ukupne mase do 3.5 tone za koja nije proteklo vise od 12 godina od dana prve registracije ili nisu prešla vise od 230.000 km u trenutku aktivacije produženog auto jamstva, a pravo na produženo auto jamstvo vrijedi najvise do prijeđenih 250.000 km.
Pravo na ovaj proizvod prestaje važiti ako se vozilo uništi ili proda osobi koja s njim obavlja djelatnosti za koje produženo auto jamstvo nije predviđeno(rent a car, taxi, itd.)
Članak 2.Prodavatelj vozila je povjerio koordinaciju upravljanja produženim jamstvom poduzeću G1 KLUB, koji nije stranka u eventualnom parničnom postupku oko prodanog vozila.
Prodavatelj jamči da vozilo za koje je ugovoreno produženo auto jamstvo ima istinite prijeđene kilometre te nema skrivenu tehničku grešku koja je postojala prije ugovaranja prava na produženo auto jamstvo.
Članak 3.Aktivacija jamstva mora se realizirati u isto vrijeme kada je prodano vozilo. G1 KLUB može u svakom trenutku tražiti na uvid dokumentaciju povezanu s izdanim produženim auto jamstvom. Proizvod ima ograničeno trajanje na rok od 12 ili 24 mjeseca s mogućnošću obnove ali uz prethodnu najavu i odobrenje G1KLUBA
Članak 4.Pravo na produženo auto jamstvo počinje vrijediti od dana aktivacije jamstva, i prestaje vrijediti istekom zadnjeg dana jamstva, koje je navedeno na dokumentu G1 KLUB JAMSTVO uz redni broj jamstva, koje se nalazi u aplikacijia G1 KLUBA.
Članak 5.KVAR je nepravilno djelovanje dijela vozila zbog greške ili nedostatka.
POPRAVAK je putem servisa ponovno uspostavljanje upotrebljivosti vozila.
Članak 6.U slučaju kvara tvrtka G1KLUB ima pravo:
- zatražiti poseban pregled vozila,
- nastupti kao posrednik u nabavi auto dijelova potrebnih za otklanjanje kvara
- zahtijevati dodatan pregled dijelova koje treba zamijeniti
- upotrijebiti dijelove koji prethodno mogu biti korišteni,pregledani, popravljeni i/ili obnovljeni
Upotreba novih i originalnih tj. zamjenskih dijelova može uzrokovati podizanje kvalitete i vrijednosti vozila. U navedenom slučaju, iznos kojeg plaća vlasnik vozila jednak je postotku vrijednosti vozila koja se poveća za trošak zamjene. Za izračun promjene vrijednosti vozila u trenutku zahtjeva za popravkom upotrebljava se sustav Eurotax.
Napravljene izmjene nemaju utjecaj na produženo trajanje proizvoda izvan ugovorenog roka.
Troškovi rada priznaju se sukladno normama i smjernicama propisanim od strane proizvođača vozila.
Članak 7.OSNOVNO PRAVO NA PRODUZENO AUTO JAMSTVO
DIJELOVI POKRIVENI JAMSTVOM
OSNOVNO JAMSTVO:
- blok motora
- glava motora
- unutarnji dijelovi motora
- pumpa ulja
- jedna brizgaljka (diza)
- hladnjak rashladne tekućine
- ventilator rashladne tekućine
- termostat
- pumpa rashladne tekućine
- elektropokretač
- alternator
- pogonsko vratilo
- popravak u slučaju puknuća zupčastog remena (u koliko je isti mijenjan po uputama proizvođača)
- pretvarač zakretnog momenta-wandler
- zamašnjak automatskog mjenjača
- hidraulična jedinica automatskog mjenjača ( mehatronika )
- pogonski i prijenosni zupčanici
- kučište
- svi podmazani rotacijski dijelovi
- ležaj kotača
- diferencijal
- sinkroni
- servo sustav
- vakumska pumpa
- kočiona čeljust(mehanička)
- senzor broja okretaja(ABS)
- glavni kočioni cilindar + pomočni
- električna pumpa za vodu
- elektromotori
- generatori
- 12V DC/DC pretvarač
Uz Osnovno pravo na produženo auto jamstvo moguće je izabrati jedan ili dva DODATKA UZ OSNOVNO PRAVO NA PRODUŽENO AUTO JAMSTVO, uz nadoplatu koji čine dodatno jamstveno pokriće za određene dijelove.
VRSTE DODATAKA: MEHANIČKI DODATAK 1- turbo punjač
- pumpa goriva električna
- common rail mehanička pumpa goriva
- brizgaljke (dizne) sve
- kompresor klima uređaja
- kondezator klima uređaja
- zamašnjak sa dvije mase (osim u slučaju pregaranja/promjene boje)
- EGR ventil
- hladnjak EGR ventila
- brizgaljka AD Blue
- spremnik AD Blue
- NoX senzor
- lamda sonda
- katalizator
- DPF filter
- senzor diferencijalnog tlaka DPF
- senzor protoka zraka ( MAF-MAP senzor)
Najveći dopušteni iznos po jednom predmetu popravka(kvaru) iznosi 3000 Eura s PDV-om. Osnovno pravo na produženo auto jamstvo ima pravo na dva popravka vozila u toku 12 mjeseci trajanja prava na jamstvo.
Tvrtka G1KLUB odobriti će popravak vozila nakon sto postigne dogovor sa servisom te uz pismenu ili usmenu suglasnost vlasnika vozila.
U dopušteni iznos po predmetu popravka ne ulaze troškovi prehrane, noćenje i prijevoza vozača i putnička iz vozila. Naknada štete zbog mirovanja vozila u vrijeme otklanjanja kvara ne ulazi u dopušteni iznos popravka.
Troškovi popravka vozila(računi) koje snosi G1KLUB spadaju u poslovnu tajnu poduzeća G1KLUB, te ih poduzeće nije u obavezi predati na uvid vlasniku vozila za čije je vozilo plaćen trošak popravaka.
Članak 10.Ukoliko kvarovi nisu povezani, njihova ukupna maksimalna vrijednost pridonosi vrijednosti zbroja kvarova. Ukoliko se za vrijeme popravka vozila dogode novi štetni događaji a koji nisu povezani s predmetnim popravkom, G1KLUB ne snosi nikakvu odgovornost.
Ukoliko se dogodi štetni događaj koji je u pokriću jamstva a dogodio se zbog štetnog događaja koji nije u pokriću jamstva popravak istog neće biti priznat u jamstvo.
Članak 11.Usluga popravka neće biti ostvarena za kvarove koji nastupe zbog:
- nesreće na cesti i/ili namjernih događaja,
- prethodno nestručno izvedenih popravaka,
- gubitka različitih tekućina,
- krivo utočenog goriva,
- ne poštivanja odredbi o redovnom i izvanrednom održavanju iz članka 11. ovihopćih uvjeta,
- elemenata koje jamstvo ne pokriva,
- vanjskih elemenata, npr. strujni udari, udari groma, oštećenja uslijed pokušaja krađe,
- ne zaustavljanja vozila signaliziranog na kontrolnoj tabli,
- udaraca, izletanja s kolnika, požara, sudara ili fizičkih oštećenja,
- prije utvrđenih grešaka na vozilu.
- neovlastenog modificiranja software-a motora
- kada su defektaža, radovi ili popravak izvršeni bez suglasnosti i odobrenja G1 KLUBA, u radionici sa kojom G1 KLUB nema ugovorenu poslovnu suradnju
- uslijed nemara vozača, vožnje sa preniskom razinom ulja u motoru ili preniskim pritiskom ulja, nedostatkm rashladne tekućine, pregrijanim motorom ili nepoštivanja ostalih uputa i preporuka proizvođača
Produženo jamstvo ne jamči usluge u slučaju kada:
- nema mogućnosti dobave dijelova za popravak vozila,
- ako se vozilo ne nalazi na predviđenom mjestu za preuzimanje
- ako vozilo nije u tehničkom stanju prema propisima proizvođača
- ako se vozilo koristi za taxi, rent a car, auto škole, za natjecanje ili u ekstremnim uvjetima
- ako su utvrđene netočne izjave o stanju vozila prilikom ugovaranja produženog jamstva
- ako se ne uvaže procedure propisane za uslugu produženog jamstva od strane G1KLUBA
- ako korisnik ne dostavi potrebnu dokumentaciju na zahtjev G1KLUBA najkasnije u roku od 3 radna dana
- ako korisnik neovlašteno modificira software motora
Uslugu pomoći na cesti korisnik produženog jamstva ima pravo iskoristiti jednom u vremenu trajanja produženog jamstva u skladu s općim uvjetima i to samo ukoliko je vozilo u nepokretnom stanju, osim u slučaju kada je u pitanju kvar na akumulatoru. Za korištenje usluge pomoć na cesti potrebno je nazvati operativni centar HAK-a na broj +385 14693786 te ih obavijestiti o mjestu na kojem se vozilo nalazi. Radi sigurnosne provjere, prilikom poziva, potrebno je znati broj jamstva koji vam je dodijelio G1KLUB a koji se nalazi na početku ovih Općih uvjeta, te broj šasije vozila za koje je tražena intervencija. Nakon provjere, operativni centar HAK-a će organizirati prijevoz/šlep do najbliže automehaničarske radionice iz servisne mreže G1KLUBA.
Usluga pomoći i otklanjanja kvarova predviđena je u slučaju kada je moguća neposredna intervencija na vozilu u kvaru. Usluga ne uključuje dodatni prijevoz nakon intervencije.
Članak 14.Prigovori za eventualno nezadovoljstvo s obavljenom uslugom mogu se podnijeti putem e-maila: info@G1klub.hr
Članak 15.Sve obavijesti o promjeni Općih Uvjeta poslovanja i Pravila poslovanja kao i druge obavijesti vezane za poslovanje G1KLUB, G1 KLUB dostavlja elektronskom poštom(e-mailom) te putem obavijesti koje stavlja u pretinac za obavijesti u aplikaciji korisnika Prava na jamstvo , a koja je sastavni dio poslovanja G1KLUBA.
Dostavom obavijesti u pretinac za obavijesti, smatra se da je korisnik uredno obaviješten.
Članak 16.U slučaju spora nadležan je sud u mjestu sjedištu firme G1 KLUB.
Članak 17.Moguća deklarativna presuda o ništavnosti pojedinog članka ovog ugovora ne utječe na ugovor u potpunosti koji ostaje važeći u ostalim člancima.